Regulamin zajęć online

Praca z każdym uczniem jest indywidualizowana i dostosowana do jego potrzeb i możliwości. 

Dla każdego ucznia tworzony jest indywidualny plan pracy i współpracy.

  1. MIEJSCE I CENA ZAJĘĆ: Zajęcia odbywają się online za pomocą komunikatora Google Meet z tablicą wirtualną Idroo ( użytkowanie jest bezpłatne dla ucznia). Link do zajęć i do tablicy jest jeden stały i niezmienny przez cały okres nauczania i jest umieszczony jest na indywidualnym koncie ucznia na Classroom. Cena zajęć jest zależna od rodzaju wybranego kursu. 
  2. CZAS ZAJĘĆ.  Zajęcia z maturzystami trwają 1,5 godziny zegarowej, pozostałe zajęcia trwają pełną godzinę zegarową. 
  3. TERMINARZ ZAJĘĆ.  Na początku współpracy ustalany jest jeden termin zajęć (dzień i godzina) dogodny dla ucznia i nauczyciela, którego staramy się nie zmieniać do końca współpracy w danym roku szkolnym. Każdy uczeń ma założone indywidualne konto na platformie Totedi.com, na której może śledzić kalendarz zajęć oraz dokonywać bezpiecznych płatności Tpay za zajęcia.
  4. PUNKTUALNOŚĆ. Na zajęcia logujemy się punktualnie. Nie ma możliwości przedłużenia lub wcześniejszego rozpoczęcia zajęć, gdy wcześniej lub później zapisane są inne osoby. Szanuję czas swój i innych i oczekuję tego samego. W przypadku niezalogowania się przez klienta w ciągu 15 minut od umówionej godziny rozpoczęcia zajęć, kontaktuję się z uczniem pełnoletnim lub rodzicem ucznia niepełnoletniego telefonicznie lub poprzez sms. Zajęcia umówione, a niezrealizowane lub nieterminowo odwołane i należy opłacić  w 100%. Dopuszcza się spóźnienie do 5 minut. Zajęcia rozpoczęte  z opóźnieniem nie ulegają wydłużeniu o czas opóźnienia!!!!
  5. ODWOŁYWANIE I PRZEKŁADANIE ZAJĘĆ PRZEZ UCZNIA. Istnieje możliwość odwołania/zmiany terminu zajęć (najlepiej pisemnie mailowo lub poprzez SMS) bez ponoszenia dodatkowych kosztów do 12 h przed planowanymi zajęciami. Odwołanie zajęć w terminie późniejszym skutkuje koniecznością uiszczenia opłaty: w przypadku odwołania do 5 h przed planowanym spotkaniem opłata wynosi 50% ustalonej ceny, w przypadku odwołania poniżej 5 h jest to już 100%. Istnieje także możliwość odpracowania zajęć odwołanych  pod warunkiem dostępności nauczyciela w innym terminie.  Zbyt częste odwołania mogą skutkować zakończeniem współpracy.
  6. ODWOŁYWANIE I PRZEKŁADANIE ZAJĘĆ PRZEZ NAUCZYCIELA. Obowiązuje zasada obustronnego porozumienia. Zajęcia odwołane przez nauczyciela 12 h przed planowanym spotkaniem lub później (także niezalogowanie się przez nauczyciela w ciągu 15 minut od umówionej godziny rozpoczęcia zajęć) zostaną zrekompensowane w postaci darmowych następnych zajęć lub zwrotu 100% kosztów tychże zajęć przez nauczyciela w formie przelewu o ile nie można wspólnie ustalić terminu odrobienia odwołanych zajęć.
  7. MATERIAŁY. Materiały do zajęć wysyłane są na indywidualne konto ucznia na Classroom do samodzielnego wydrukowania(jeżeli jest taka konieczność), a uczeń ma obowiązek zapoznać się z nimi tzn. sprawdzić, czy doszły i poprawnie się pobierają. Wszelkie problemy należy zgłaszać wcześniej, a nie na początku lub w trakcie kolejnych zajęć.
  8. SYSTEMATYCZNOŚĆ. Osoby uczące się zobowiązują się w momencie podjęcia współpracy do systematycznej bieżącej nauki i odrabiania zadanych prac domowych. Uczeń otrzymuje przed zajęciami przypomnienie drogą mailową o nadchodzących zajęciach.
  9. PŁATNOŚCI. Po wspólnym ustaleniu ilości zajęć na kolejny miesiąc należy opłacić zajęcia z góry przelewem na konto firmowe lub poprzez automatyczne płatności Tpay dostępne na koncie ucznia na platformie Totedi. Płatność musi być uiszczona do 10 każdego bieżącego miesiąca, w którym realizowane są zajęcia. W wyjątkowych sytuacjach po uzgodnieniu z nauczycielem możliwe są płatności każdorazowo po zakończonych zajęciach. Gdy z przyczyn losowych leżących po stronie ucznia lub nauczyciela, część zajęć w danym miesiącu nie odbyła się, nadpłata jest całkowicie uwzględniana w płatnościach za miesiąc kolejny. W przypadku ostatniego miesiąca współpracy nadpłata jest zwracana na konto ucznia(rodzica). Jest możliwość wystawiania faktur – termin płatności jest podany na fakturze. Nieuiszczenie płatności w ustalonym terminie skutkować będzie pisemnym upomnieniem, a w dalszej kolejności zawieszeniem zajęć i zakończeniem współpracy.
  10. ZACHOWANIA NIEPOŻĄDANE. W przypadku rażącego naruszenia norm zachowania w czasie zajęć online (np. wulgarne lub agresywne zachowanie, rażące naruszanie zasad kultury osobistej, brak właściwych warunków do przeprowadzenia zajęć – hałas, zła jakość Internetu) uczeń zostaje wykluczony z zajęć, jak również musi się liczyć z koniecznością ich opłacenia w 100%.
  11. REZYGNACJA ZE WSPÓŁPRACY. Może nastąpić z obu stron w każdej chwili trwania współpracy. Nauczyciel ma prawo do zerwania współpracy ze względu na brak postępów ze strony ucznia, brak zaangażowania, brak płatności za zrealizowane już zajęcia lub zbyt dużą liczbę odwoływanych zajęć. W przypadku rezygnacji z zajęć już opłaconych z góry, nadpłata zostaje zwrócona na konto.

W roku szkolnym 2025/2026 zajęcia indywidualne rozpoczynają się od 8 września 2025 i będą trwały do 12 czerwca 2026 (z wyłączeniem przerw świątecznych)